اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۹۲۰۷
طعنه مهاجم یوونتوس به بازیکن هلاس ورونا به خاطر تمارض جنجالی‌
مهاجم ایتالیایی بانوی پیر در فضای مجازی، بازیکن تیم هلاس ورونا که برای مردود اعلام کردن گل بیانکونری تظاهر به مصدومیت کرد را دست انداخت.
۱۵:۵۲ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های هفته دهم سری A ایتالیا، شنبه شب میان تیم‌های فوتبال یوونتوس و هلاس ورونا در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار شد. در آن بازی که یوونتوس با گل دقیقه 96 آندره‌آ کامبیاسو حریفش را یک بر صفر شکست داد، مویزه کین، مهاجم تیم میزبان دو گل به ثمر رساند که هر دوی آنها با تشخیص‌هایی بسیار سختگیرانه از سوی داور و سیستم آفسایدگیری نیمه اتوماتیک مردند اعلام شدند.

دومین گل کین به دلیل کشمکش او با مارکو داوید فارائونی، بازیکن حریف در میانه میدان در ابتدای حرکتی انفرادی بود که مهاجم ایتالیایی در ادامه آن موفق به گلزنی شد. داور در ابتدا این گل را سالم اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، متوجه شد که کین با آرنجش ضربه‌ای به صورت فارائونی زده است.

در این میان اما انتشار یک ویدئوی جنجالی نشان می‌دهد که آسیب‌دیدگی فارائونی بر اثر ضربه مویزه کین آن‌قدرها هم که او وانمود می‌کرد، جدی نبوده است. این کلیپ ویدئویی از زاویه‌ای گرفته شده است که فارائونی را روی زانوهایش و در حالت نیم خیز برای بلند شدن و ادامه دادن به بازی نشان می‌دهد اما به محض گلزنی کین، او دوباره خودش را به زمین می‌اندازد و صورتش را به نشان درد کشیدن از ضربه وارده می‌گیرد.

کین با انتشار یک پست در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به این ویدئو واکنش نشان داده است. او در پیام خود نوشته است: «کلاهبردارها دست از سرت برنمی‌دارند. آنها باز هم به کارشان ادامه می‌دهند.»

این پست با سه عکس همراه شده است که یکی از آنها لحظه کشمکش کین و فارائونی برای تصاحب توپ را نشان می‌دهد.

 

 

.

 

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: یوونتوس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین